Андрій Федорів в МІМ-Київ: Успішна диференціація на ринку неможлива без глибоких змін в компанії

У МІМ-Київ відбулися «Технології управління» на тему «Стратегії диференціації на висококонкурентних ринках». Спікером став відомий бренд-менеджер Андрій Федорів, власник та директор компанії fedorіv.com. Незважаючи на весняне тепло, яким ще не встигли натішитись кияни, захід зібрав повний зал МІМівців та їхніх друзів.

Андрій Федорів в МІМ-Київ: Успішна диференціація на ринку неможлива без глибоких змін в компанії
Андрій Федорів в МІМ-Київ: Успішна диференціація на ринку неможлива без глибоких змін в компанії

У рамках події говорили про те, як будувати стратегію бренду, як відрізнити справжній маркетинг від механістичного та які переваги справжній маркетинг дає замовнику й споживачам.

Під час заходу спікер на власному досвіді продемонстрував учасникам приклади створення успішних брендів. А також поділився своїми правилами зі створення стратегії диференціації:

  • — Працюйте тільки з реальними акціонерами з боку клієнта.
    Успішна диференціація неможлива без глибоких змін в компанії - важливо створювати бренд з людиною, яка має повноваження для їхньої реалізації.
  • — Визначайте цільову аудиторію за мисленням та поведінкою
    Соціально-демографічні показники - інструмент медіаагентств і телебачення. Насправді цільову аудиторію як правило об'єднують емоції та мотиви поведінки, а не вік чи стать.
  • — Сформулюйте стратегію одним словом.
    Якщо ви не можете це зробити - ваша стратегія успішною не стане. Всі знають, що BMW - це задоволення,а Zappos - сервіс. Ці компанії мають світовий успіх. І багато хто вважає, що бренд локальної компанії не може створюватися за цими ж принципами. Та якщо вже брати приклад - то чому б не з найкращих?
  • — Будьте полярними на шкалі «ціна-цінність».
    Перш ніж будувати маркетингову стратегію, дайте відповідь на питання: чи готові ви створювати цінність не шкодуючи жодних коштів, чи наразі вам важливіша економія? При цьому «економна» стратегія буде не менш ефективною. Адже завжди існуватимуть покупці, що в першу чергу рахують свої кошти.
  • — Змінюйте фізичну реальність.
    Не давайте порожніх гасел в рекламі продукту. Всі ваші декларації мають підтверджувати реальні докази. Сьогодні успішна стратегія - та, де компанія чесна з собою та споживачами.
  • — Не забувайте про емоції!
    Будь-який бренд - це в першу чергу емоції, тож варто концентруватися саме на них.

На думку спікера, головна характеристика справжнього маркетингу - це коли в результаті споживач та клієнт щасливі. Більше того, особистий досвід Андрія свідчить про те, що тільки тоді по-справжньому щасливим стають і ті, хто створюють бренд. Так, у результаті обговорень, від проблеми диференціації прийшли до потреби у справжньому та правдивому, а від стратегії бренду - до стратегії власного щастя.

Для получения дополнительной информации связывайтесь с менеджером компании:

Бизнес-школа "МИМ-Киев"

(044) 585-02-85
Не забудьте сообщить, что Вы звоните с портала TRAINING.COM.UA
Отметить результат звонка?
Электронная почта:  Отправить сообщение
Контактное лицо: Екатерина
Пресс-релизы компании Бизнес-школа "МИМ-Киев":
Читайте другие пресс-релизы:
16-18 мая тренинг для "продвинутых" тренеров [Консалтинговая группа "Живое Дело"]
 → Перейти в раздел "Пресс-релизы"
На портале "Тренинги в Украине" размещена полная и актуальная информация о рынке тренинговых услуг. Вы можете выбрать тренинги, семинары, учебные курсы по стратегическому менеджменту в открытом, корпоративном формате или объявить тендер на обучение.

 




Внимание! Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
← Перейти на  главную страницу
О портале
Подписка на новости
Размещение рекламы
Условия републикации
Тренинговым компаниям
© 2006-2019, Центр Развития Карьеры
"Формула Успеха", тел.: (044) 501-28-68,
e-mail: editor@training.com.ua